دستگاه شیر سردکن فراسردکاران

قیمت، مشخصات و خرید انواع دستگاه شیر سردکن

تماس با ما

لیست قیمت دستگاه شیر سردکن

دستگاه شیر سردکن

مشخصات و قیمت دستگاه شیر سردکن ۲۵۰ لیتری:

توان کمپرسور: ۳/۴اسب بخار

مدل کمپرسور:هرمتیک(یخچالی)

برند کمپرسور:تکامسه فرانسه یا کلتورن تایلند

توان کندانسور:۱اسب بخار دارای یک فن کاوردار

مدل اواپراتور: پیلوپلیت و تکنولوژی جوش لیزر

نوع بدنه: داخل و بیرون استیل ضدزنگ ۳۰۴

قیمت شیر سردکن ۲۵۰ لیتری:

 

دستگاه شیرسردکن 500 لیتری

مشخصات و قیمت دستگاه شیر سردکن ۵۰۰ لیتری:

توان کمپرسور: ۱اسب بخار

مدل کمپرسور:هرمتیک (یخچالی)

برند کمپرسور: تکامسه فرانسه،کوبیجل اسپانیا یا کلتورن تایلند

توان کندانسور: ۲ اسب بخار دارای دو فن کاوردار

مدل اواپراتور: پیلوپلیت و تکنولوژی جوش لیزر

نوع بدنه: داخل و بیرون استیل ضدزنگ ۳۰۴

قیمت شیر سردکن ۵۰۰ لیتری:

شیر سردکن 750 لیتری

مشخصات و قیمت دستگاه شیر سردکن 750 لیتری:

توان کمپرسور: ۱/۵اسب بخار

مدل کمپرسور:هر دو مدل هرمتیک و سمس هرمتیک در دسترس هستند

برند کمپرسور:منیروپ فرانسه یا کلتورن تایلند و یا بیتزر و بوک و فراسکلد از مدل های سمی هرمتیک

توان کندانسور:۳ اسب بخار دارای یک فن ۵۰ سانتی متری کاور دار

مدل اواپراتور: پیلوپلیت و تکنولوژی جوش لیزر

نوع بدنه: داخل و بیرون استیل ضدزنگ ۳۰۴

قیمت شیر سردکن ۷۵۰ لیتری:

دستگاه شیر سردکن 100 لیتری

مشخصات و قیمت دستگاه شیر سردکن ۱۰۰لیتری:

توان کمپرسور: ۳/۴اسب بخار

مدل کمپرسور:هرمتیک(یخچالی)

برند کمپرسور:تکامسه فرانسه یا کلتورن تایلند

توان کندانسور:۱اسب بخار دارای یک فن کاوردار

مدل اواپراتور: پیلوپلیت و تکنولوژی جوش لیزر

نوع بدنه: داخل و بیرون استیل ضدزنگ ۳۰۴

قیمت شیر سردکن۱۰۰ لیتری:

دستگاه شیر سردکن 1000 لیتری

مشخصات و قیمت دستگاه شیر سردکن ۱۰۰۰ لیتری:

توان کمپرسور: ۳ اسب بخار

مدل کمپرسور:هرمتیک (یخچالی)  قابلیت تعمیر نداردو سمی هرمتیک(قابلیت تعمیر دارد)

برند کمپرسور:منیروپ فرانسه برای مدل هرمتیک و بیتزر و بوک برای مدل سمس هرمتیک و یا فراسکلد ایتالیا

توان کندانسور: ۳ اسب بخار دارای یک فن کاوردار ۵۰ سانتی متری

مدل اواپراتور: پیلوپلیت و تکنولوژی جوش لیزر

نوع بدنه: داخل و بیرون استیل ضدزنگ ۳۰۴

قیمت شیر سردکن ۱۰۰۰لیتری:

دستگاه شیر سردکن 3000 لیتری

مشخصات و قیمت دستگاه شیر سردکن ۳۰۰۰ لیتری:

توان کمپرسور: ۱۰ اسب بخار

مدل کمپرسور:سمی هرمتیک

قابلیت تعمبر:دارد

برند کمپرسور:بیتزر و بوک (المان )و فراسکلد(ایتالیا) 

توان کندانسور:۷.۵اسب بخار دارای سه فن ۵۰ سانتی متری کاور دار

مدل اواپراتور: پیلوپلیت و تکنولوژی جوش لیزر

نوع بدنه: داخل و بیرون استیل ضدزنگ ۳۰۴

قیمت شیر سردکن ۳۰۰۰ لیتری:۱

کاتالوگ محصولات و دستگاه ها

تمامی دستگاه ها با ابعاد و حجم سفارشی هم ساخته میشوند

کاتالوگ فراسردکاران

خرید دستگاه شیر سردکن

اگر به دنبال خرید یک دستگاه شیر سردکن برای کسب و کار لبنیاتی یا دامداری خود هستید، در اینجا شما را با انواع مختلف  و لیست قیمت دستگاه شیر سردکن، ویژگی‌ها و  عوامل موثر برقیمت‌های آنها آشنا می‌کنیم. انتخاب درست یک دستگاه شیر سردکن می‌تواند تأثیر بزرگی بر کیفیت محصولات شما و بهره‌وری کسب و کارتان داشته باشد.

شیر سردکن چیست؟

شیر غذایی است کامل و به باور ما، طبعتی دارد لطیف چون گل، لذا تولید ،نگهداری ، حمل وفرآوری آن فرایندی است بسیارحساس و پیچیده. دمای شیر در زمان دوشش ۳۷+ درجه می باشد و چنانچه  دمای آن در زمان حداکثر ۲.۳۰ (دو ساعت وسی دقیقه )به دمای ۴+ درجه کاهش پیدا کند ماندگاری آن بین ۴۸تا ۷۲ ساعت افزایش یافته و بار میکروبی آن در حداقل ممکن خواهد بود.استفاده از  دستگاه شیر سردکن متداول ترین روش جهت سرمایش و نگهداری شیر خام می باشد.

انواع کاربرد دستگاه شیر سردکن:

مخازن استیل خنک کننده در صنایع مختلفی کاربرد دارند اعم ازدارویی،غذایی (شربت) ،تولید نان و غیره کاربرد دارد اما مهمترین کاربرد دستگاه های شیر سردکن برای خنک کردن شیر در فروشگاه های لبنیاتی و دامداری ها  میباشد.

تفاوت دستگاه شیر سردکن لبنیاتی و دامداری در چیست؟

در زیر به ویژگی های هر یک از دستگاه های مناسب لبنیاتی و دامداری می پردازیم.

شیر سردکن‌ های دامداری:

دامداری اولین مرحله و حساس ترین مرحله برای شیر میباشد چرا که محیط دامداری معمولا الودگی بیشتری دارد و حفظ شیر بعد از دوشش بسیار حایز اهمیت میباشد و نکته مهم بعدی اینکه دمای شیر همانطور که در ابتدا گفتیم +۳۷ درجه میباشد و باید به دمای +۴ درجه برسد و معمولا با این دما حمل و به کارخانه یا فروشگاه های لبنیاتی حمل میشود، به همین دلیل در طراحی دستگاه از سیستم خنک کننده قوی تری استفاده میشود.

شیر سردکن‌ های لبنیاتی:

وقتی شیر ار دامداری به محل فروشگاه لبنیاتی رسید سریعا فراوری شده و مقداری هم برای فروش به صورت خام نگهداری می شود و با توجه به اینکه اینجا نیاز به خنک کنندگی نیست.

فقط حکم نگهدارنده دارد میتوان ار سیستم خنک کنندگی با توان پایین تر استفاده کرد.

عوامل مؤثر بر قیمت شیر سردکن:

۱: ظرفیت دستگاه شیرسردکن:

ظرفیت دستگاه یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت شیرسردکن است.

انتخاب ظرفیت دستگاه بستگی مستقیم به ظرفیت روزانه و نوع محصولاتی که قصد تولید و فراروری انها رادارید و مشخصا فضای کاری شما دارد.

بیشترین ظرفیتی که در فروشکاه های لبنیاتی م.رد استفاده قرار میگیرد:

  • شیر سردکن ۵۰۰ لیتری 
  • شیرسردکن ۲۵۰ لیتری
  • شیرسردکن ۷۵۰ لیتری میباشد.

یک نکته خیلی مهم دیگر در انتخاب ظرفیت دستگاه برنامه و هدف گذاری شما برای اینده میباشد، باتوجه به مباحث اقتصادی خاص کشور ما و نکنه مهم ((تورم)) که جز جدا ناپذیر اقتصاد ما میباشد پیشنهاد ما این است که خرید امروز خود را با توجه به طرح توسعه خود انجام داده و علاوه بر رفع نیاز امروز فکر توسعه فردا را هم انجام بدهید.

 طبیعی است که دستگاه‌های با ظرفیت بالاتر معمولاً قیمت بیشتری دارند، اما در صورت نیاز به نگهداری حجم بالای شیر، انتخاب این دستگاه‌ها می‌تواند به‌صرفه باشد.

دستگاه شیر سردکن خاص!

اگر اندازه خاص یا توان خنک کنندگی خاصی مد نظرتان باشد در صورت براورد فنی و امکان پذیر بودن مطمینا روی قیمت تاثیر گذار خواهد بود.

۲: نوع کمپرسور و سیستم خنک‌کننده:

توان و نوع کمپرسور به کار رفته در دستگاه نیز بر قیمت تأثیدرگذار است. کمپرسورهای  مختلف با کیفیت‌های متفاوت با قیمت های مختلف در بازار موجو هستند که هر شرکت بسته به نوع مشتری و درخواستی که دارد از این برند ها استفاده میکند: ،به صورت نرمال دو مدل کمپرسور در بازار وجود دارد ،کمپرسور های هرمتیک (یخچالی) که در برند های مختلف در بازار وجود دارد قیمت ارزان تری دارندبه عنوان مثال کمپرسور کلتورن تایلند یکی از این مدل هاست که در بازار ایران مرسوم است  و کمپرسور های سمی هرمتیک (سیلندرپیستونی) که قابلیت تعمیر دارند و معمولا  دارای عمر مفید بیشتری نسبت به مدل هرمتیک هستند و به طبع قیمت بالاتری هم نسبت به مدل های دیگر دارا هستند کمپرسورهای بوک المان،فراسکلد ایتالیا و…  از برند های معروف این مدل در بازار ایران هستند، در نظر داشته باشید که توان و برند  کمپرسور با توجه به خواسته شما قابل تغییر است که در صورت نیاز محاسبه میشود.

۳:جنس بدنه و ساختار شاسی:

بدنه‌های استیل ضد زنگ (نگیر)که مقاومت بیشتری در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی دارند، معمولاً قیمت بیشتری نسبت به بدنه‌های تولید شده با استیل بگیر(خاصیت زنگ زدگی) دارند ظبق تعریف استاندارد جهانی بهترین نوع استیل برای توید دستگاه های شیر سردکن استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ میباشد لازم به ذکر است که میتوان در بدنه خارجی از استیل بگیر استفاده کرد که قیمت تمام شده را پایین می اورد اما در بلند مدت با توجه به شسنشوی دستگاه بدنه زنگ میزند و عملا غیر قابل استفاده شده و ظاهر دستگاه را به هم میریزد،پیشنهاد ما این است که در بدنه داخلی و خارجی از استیل ۳۰۴ استفاده شده که از استاندارد جهانی عقب نمانیم.

۴:ویژگی‌های اضافی:

برخی شیر سردکن‌ ها با ویژگی‌های اضافی مانند سیستم‌های اتوماتیک تمیزکننده(cip)، باسکول جهت کنترل شیر داخل مخزن و پرینتر، چرخ جهت جابجایی راحت تر تولید می‌شوند که می‌تواند بر قیمت نهایی تأثیر بگذارد.

نکات مهم در خرید شیرسردکن:

۱: نیازسنجی دقیق:

قبل از خرید، نیازهای کسب و کار خود را به دقت بسنجید. ظرفیت مناسب و ویژگی‌های لازم را مشخص کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

۲:برندهای معتبر(حداقل شرکت ثبت شده):

همیشه از برندهای معتبر خرید کنید. دستگاه‌های برندهای معتبر و شرکتی معمولاً دارای ضمانت و خدمات پس از فروش بهتری هستند و فراموش نکنید یکی از حقوقو مسلم شما حق بازدید از مجموعه ایی که خرید میکنید چه قبل از خرید چه بعد از خرید و در حین تولید میباشد .

۳: بررسی نظرات کاربران در شیکه های مجازی:

نظرات و تجربیات کاربران می‌تواند به شما در انتخاب بهترین مدل کمک کند. بررسی نظرات در وبسایت‌ها و فروم‌های تخصصی می‌تواند اطلاعات مفیدی ارائه دهد با توجه به اینکه این صنعت صنعت خاصی است علاوه بر نظرات در شبکه های اجتماعی فیلم رضایت مشتریان قبلی و یا حتی امکان بازدید از مجموعه های دیگر میتواند کمک شایانی در شناخت بهتر شما انجام دهد.

استعلام قیمت روز و مشاوره قبل از خرید

جهت استعلام قیمت علاوه بر بازدید روزانه در سایت  شرکت، همچنین میتوانید جهت راهنمایی بهتر همین حالا با تیم فروش شرکت تماس گرفته و علاوه بر استعلام قیمت از مشاوره فنی رایگان تیم مهندسی ما بهره مند شوید.

نتیجه‌گیری:

در نهایت با توجه به شرایط اقتصادی انتخاب درست یک دستگاه شیرسردکن می‌تواند بهره‌وری و کیفیت محصولات لبنی و دامداری شما را به طور چشم‌گیری افزایش دهد و همچنین باعث کاهش هزینه های سربار شما شود بنا براین با حساسیت بالا  و بررسی دقیق نیازهای خاص خود، شرکت ها و ویژگی‌ها و قیمت‌های بازار را بررسی کنید ، تا  بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

ایا تولید شیرسردکن ، استاندارد

خاصی دارد؟

متاسفانه در کشور ایران استاندارد تعریف شده ملی  برای ساخت شیر سردکن وجود ندارد و برعکس بقیه کشور های دنیا که هر شرکتی به خصوص در صنایع غذایی که  قصد شروع فعالیت دارد باید یکسری موارد اولیه را داشته باشد تا مجوز های اولیه را کسب کند در اینجا ضعف قانون وجود دارد.

اما شرکت فراسردکاران با توجه به حساسیت بالای مدیران خود این احساس نیاز را کرده و در دهه هشتاد با تحقیقات بین المللی که انجام داد به استاندارد جامع و روز دنیا با عنوان ISO5708 که مورد تایید کشور های اروپایی و امریکا و چین در ساخت مخازن سرمایش شیر فله میباشد دست یافت و با خریداری این استاندارد و ترجمه و تست و پیگیری های کاملا شخصی و با وجود مراحل طولانی کارهای اداری سرانجام موفق به ثبت این استاندارد در اداره ملی استاندارد گردیده و به عنوان اولین و تنها شرکت دارای استاندارد کارخانه ایی در ایران شناخته میشود. ۵۷۰۸ میباشد.

مشاوره آنلاین

نمایشگاه