شیر سرد کن ۱۰۰ لیتری

شیر سرد کن ۱۰۰ لیتری یکی از محبوب ترین ظرفیت های دستگاه شیر سرد کن به خصوص برای فروشگاه های لبنیاتی و بستنی که ظرفیت تولید روزانه کمی دارند و با محدودیت فضا درگیر هستند میباشد. علاوه بر این، ظرفیت ۱۰۰ لیتری برای افرادی که تازه شروع به کار کرده و میخواهند با سرمایه کم وارد حوزه کارافرینی در صنعت لبنیات سنتی بشوند بهترین انتخاب میتواند باشد. شیر سرد کن ۱۰۰ لیتری در کنار دستگاه شیرسرد کن ۵۰۰ لیتری پر درخواست ترین محصولات در دو سال گذشته بوده اند و تجربه چندین ساله ما در تولید و مشاوره هایی که برای راه اندازی خطوط به فعالین این صنعت داشتیم بهترین انتخاب برای ظرفیت کم و متوسط این ظرفیت میباشد.

این شیر سرد کن هم،مانند بقیه ظرفیت ها در دو نوع استوانه و چهارگوش تولید میگردد و در هنگام خرید همانطور که قبلا توضیح دادیم باید به عوامل مختلفی دقت داشته باشید برای خواندن نکات مهم هنگام خرید از اینجا بخوانید.

دستگاه شیر سرد کن 100 لیتری

مشخصات شیر سرد کن ۱۰۰ لیتری

جنس بدنه جنس بدنه داخل و خارج استیل ۳۰۴
ضخامت ورق داخل کف ۲ میلیمتر بدنه ۱.۵ میلیمتر و خارج ۱.۲۵ میلیمتر
عایق بندی فوم تزریقی (پولی یورتان)
شیر تخلیه با دو مهره ماسوره، دارد
قدرت کمپرسور ۱/۲ اسب بخار(مدل یخچالی یا هرمتیک) از برند های موجود در بازار مثل کوبی جل و کلتورن
کندانسور(رادیاتور) ۳/۴ اسب بخار تولید شده طبق طراحی و نقشه شرکت فراسردکاران
تابلو برق تکفاز و جنس تابلو برق پلی کربنات
مدل ظاهری استوانه/چهارگوش
مدل اواپراتور لیزری توسط ربات جوش لیزر

لازم به ذکر است در صورت نیاز، امکان سفارشی سازی محصولات برای مصارف خاص در صورت تاییدیه فنی و محاسباتی تیم طراحی و مهندسی مجموعه فراسردکاران امکان پذیر است.

شیر سردکن 100 لیتری

برای مشاوره و خرید این محصول میتوانید با ما تماس بگیرید.

قیمت و خرید شیر سرد کن ۱۰۰ لیتری

نکته مهمی که در انتخاب ظرفیت شیر سرد کن مهم است بحث پیش بینی اینده و افزایش ظرفیت است که میتواند با توجه به روند اقتصادی در کشور ما برای سرمایه گذاری که انجام میدهید تاثیر گذار باشد.

پیشنهاد ما همیشه این است که برای تصمیم گیری راجع به خرید برای اینکه بتوانید بهترین سرمایه گذاری را انجام دهید از مشاوره های رایگان مجموعه فرا سرد کاران استفاده کنید جهت مشاوره از این قسمت اقدام کنید.

نمایشگاه

مشاوره آنلاین