شیر سرد کن ۳۰۰۰ لیتری

شیر سردکن ۳۰۰۰ لیتری و در کل شیر سردکن های با ظرفیت بالای ۱۰۰۰ لیتری در بین دستگاه های شیر سردکن بیشترین کاربرد را برای خنک کردن شیر در دامداری ها بعد از دوشش دارند برای ظرفیت های بالا ۳۰۰۰ لیتر (سه تن) پیشنهاد ما این است برای اینکه مشکلی در دوشش و خنک کردن شیر بوجود نیاید و با توجه به حجم بالای شیر ، سرعت کار خنک کنندگی بالاتر برود از سیستم های چیلر و ایس بانک استفاده بشود که بنا به تعریف و خواسته مشتری قابل طراحی میباشد.

از انجایی که دامداری های ایران عموما ظرفیت شیر خود را سه وعده در روز دریافت میکنند یا اصطلاحا سه وعده دوشش هستند سیستم برودتی و خنک کننددگی بر مبنای یک سوم ظرفیت طراحی شده و توان کمپرسور،کندانسور،سطح اواپراتور بر اساس این تعریف، انتخاب و استفاده شده است،که طبق استاندارد هر وعده را در زمان ۲:۳۰ دقیقه از دمای ۳۸ درجه به دمای ۴ درجه میرساند.

دستگاه شیر سردکن 3000 لیتری

مشخصات شیر سرد کن ۳۰۰۰ لیتری

لازم به ذکر است در صورت نیاز، امکان سفارشی سازی محصولات برای مصارف خاص در صورت تاییدیه فنی و محاسباتی تیم طراحی و مهندسی مجموعه فراسردکاران امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

جنس بدنه: جنس بدنه داخل و خارج استیل ۳۰۴
ضخامت: ورق داخل کف ۲ میلیمتر بدنه ۱.۵ میلیمتر و خارج ۱.۲۵ میلیمتر
عایق بندی: فوم تزریقی (پولی یورتان)
شیر تخلیه: با دو مهره ماسوره، دارد
قدرت کمپرسور: ۱۰ اسب بخار مدل سمی هرمتیک(قابلیت تعمیر) از برند های:بیتزر المان،بوک المان و یا فراسکلد ایتالیا (منوط به موجود بودن در بازار ایران)
کندانسور: ۱۰ اسب با سه فن ۵۰ سانتی متری تولید شده با نقشه های خود مجموعه فرا سرد کاران
تابلو برق سه فاز با توجه به نوع کمپرسور و جنس تابلو برق از استیل ۳۰۴
مدل ظاهری: استوانه/چهارگوش
اواپراتور لیزری توسط ربات جوش لیزر

 

لازم به ذکر است در صورت نیاز، امکان سفارشی سازی محصولات برای مصارف خاص در صورت تاییدیه فنی و محاسباتی تیم طراحی و مهندسی مجموعه فراسردکاران امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

شیر سردکن 3000 لیتری
شیر سردکن 3000 لیتری

قیمت و خرید شیر سرد کن ۳۰۰۰ لیتری

قیمت و خرید شیر سرد کن ۳۰۰۰ لیتری از فراسردکاران را میتوانید با تماس مستقیم با تیم فروش انجام دهید.

سیستم برودتی شیر سردکن ۳۰۰۰ لیتری با موتور بوک المان تابلو برق استیل لرزه گیرها و سیستم روغن جدا کن و رسیور جهت ایجاد بهترین عملکرد برودتی.

همانطور که همه میدانیم با توجه به مدل و سبک اقتصادی کشور ما و با توجه به بالا رفتن قیمت محصولات و کمتر شدن روز به روز تقاضا و سخت تر شدن زنجیره اقتصادی، ایجاب میکند که همه ما در تصمیم گیری بتوانیم با مشورت با متخصصین حوزه خود ضریب خطای تصمیم گیری و ریسک پذیری ذر سر مایه گذاری خود را به حد اقل برسانیم از این جهت شرکت فرا سردکاران در تیم مهندسی و فروش خود مشاوره رایگان قرار داده تا بتوانیم با انتقال تجربیات به تصمیم گیری بهتر شما کمک کنیم،لازم به ذکر است که این مشاوره به صورت تلفنی رایگان بوده و الزامی به خرید از مجموعه بعد از مشاوره نخواهد بود.

نمایشگاه

مشاوره آنلاین