شیر سرد کن۵۰۰ لیتری

شیر سردکن ۵۰۰ لیتری در دو نوع استوانه و چهارگوش طراحی و تولید میشود و پر درخواست ترین ظرفیت درخواستی در کنار شیر سردکن ۱۰۰ لیتری میباشد مدل دستگاه های شیر سردکن لبنیاتی میباشد.

تا اخر این مطلب همراه ما باشید یقین داریم تمامی سوالات شما  برای انتخاب یک شیر سردکن قابل قبول پاسخ داده خواهد شد.

این شیر سردکن هم،مانند بقیه ظرفیت ها در دو نوع استوانه و چهارگوش تولید میگردد و در هنگام خرید همانطور که قبلا توضیح دادیم باید به عوامل مختلفی دقت داشته باشید برای خواندن نکات مهم هنگام خرید از اینجا بخوانید.

 

شیر سرد کن 500 لیتری

مشخصات شیر سرد کن ۵۰۰ لیتری

جنس بدنه: جنس بدنه داخل و خارج استیل ۳۰۴
ضخامت: ورق داخل کف ۲ میلیمتر بدنه ۱.۵ میلیمتر و خارج ۱.۵ میلیمتر
عایق بندی: فوم تزریقی (پولی یورتان)
شیر تخلیه: با دو مهره ماسوره، دارد
قدرت کمپرسور: ۱ اسب بخار
کندانسور: ۲ اسب بخار توان دو فن کاوردار
مدل ظاهری: استوانه/چهارگوش
اواپراتور: لیزری توسط ربات جوش لیزر

لازم به ذکر است در صورت نیاز، امکان سفارشی سازی محصولات برای مصارف خاص در صورت تاییدیه فنی و محاسباتی تیم طراحی و مهندسی مجموعه فراسردکاران امکان پذیر است.

قیمت شیر سردکن 500 لیتری

قیمت و خرید شیر سرد کن ۵۰۰ لیتری

قیمت شیر سردکن ۵۰۰ لیتری با توجه به نوع و ظرفیت و تجهیزات به کار رفته در آن متفاوت است که در ادامه انواع انها و تجهیزات مورد نیاز  را با قیمت و مشخصات برای خرید از فراسردکاران، بررسی میکنیم.

نکته مهمی که در انتخاب ظرفیت شیر سردکن مهم است بحث پیش بینی اینده و افزایش ظرفیت است که میتواند با توجه به روند اقتصادی در کشور ما برای سرمایه گذاری که انجام میدهید تاثیر گذار باشد.

جهت استعلام قیمت های روز و اطلاع از شرایط فروش میتوانید با تیم فروش مجموعه فراسردکاران در ارتباط باشید .

شیرسردکن-500-لیتری-چهارگوش

شیر سرد کن استوانه و چهارگوش ۵۰۰ لیتری

شیر سردکن های استوانه نسل جدید تر شیر سردکن ها هستند که در دنیا مورد استفاده قرار میگیرند در ادامه مواردی که روی قیمت و در نهایت تصمیم گیری برای خرید موثر هستند را بررسی میکینم.

شیر سردکن های چهارگوش که فقط در ایران مورد استفاده قرار میگیرند ، همچنان طرفداران خود را به خصوص در دامداری ها و لبنیات سنتی ایران دارند.

سیستم برودتی شیر سرد کن 500 لیتری
شیر تخلیه کلاچ دار

اجزای تشکیل دهنده شیرسردکن ۵۰۰ لیتری

یک شیرسردکن برای اینکه بتواند با بالاترین راندمان (توان) کارایی داشته باشد در اولین مرحله نیازمند طراحی طبق خواسته مشتری و محیطی که قرار است استفاده شود میباشد که البته در تمام این موارد باید محاسبه و طراحی طبق اصول استاندارد ساخت محصول انجام شود.

اجزای تشکیل دهنده شیرسردکن ۵۰۰ لیتری به صورت کلی تشکیل شده از موارد زیر:

وان داخلی شیر سرد کن ۵۰۰ لیتری

ساخته شده با ورق استنلس استیل ۳۰۴ (نگیر) ضخامت ۲ میلمیتر در کف(قسمت اواپراتور) و ۱.۵ میلیمتر در بدنه میباشد.

وان خارجی

 ساخته شده با ورق استنلس استیل ۳۰۴ (نگیر) ضخامت ۱.۱۵ میلمیتر.

سیستم همزن این شیر سرد کن

شامل یک الکتروموتور برند ترک(با توجه به محدودیت های بازار ایران بهترین برند موجود در بازار)  با توان ۰.۱۸kw گیبربکس (حلزونی) برند ترک یا ایتالیا تیپ ۴۰ ۱:۶۰(۲۳ دور در دقیقه) و پارو  لوله تمام استیل(۳۰۴) جهت هم زدن شیر برای انتقال بهتر سرما.

سیستم برودتی شیر سردکن ۵۰۰ لیتری

شامل کمپرسور،کندانسور،اواپراتور(پیلوپلیت توسط تکنولوژی جوس لیزر)،سایت گلاس جهت کنترل گاز (مبرد) سیال،فیلتر درایر جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل سیستم، شیرانبساط(اکسپنشن ولو) جهت تنظیم فشار گاز ورودی به اواپراتور، شیربرقی جهت قطع و وصل کردن جریان گاز  خنک کننده داخل سیستم،رسیور جهت ذخیره گاز خنک کننده در مواقع مختلف که ارتباط مستقیم با عملکرد شیرانبساط دارد.

سیستم برقی این محصول

کنترل کارکرد درست سیستم در تمام شیرسردکن ها و دستگاه های پخت شیر  مغز سیستم  یعنی تابلو برق ها و اصطلاحا مدار فرمان و قدرت میباشند. سیستم تابلوبرق در شیرسردکن های ۵۰۰ لیتری شامل تابلوبرق از جنس پلی یورتان ، دو عددکنتاکتور برای قطع و وصل کمپرسور و الکتروموتور همزن،  کنترل بار جهت جلوگیری از ایجاد بار(جریان) اضافی در سیستم، فیوز مینیاتوری جهت قطع و وصل برق ورودی، و کلید صفر و یک جهت راه اندازی کمپرسور و همزن و در نهایت مهمترین قطعه در سیستم های برودتی و حرارتی ترموستات(نشان دهنده دما)جهت تنظیم دما و جلوگیری از یخ زدن یا خراب شدن شیر که کالیبره بودن ترموستات (جهت مشاهده فیلم کالیبره ترموستات اینجا کلیک کنید) نقش حیاتی در عملکرد وکیفیت شیر ایفا میکند.

دستگاه توزین(باسکول)

این سیستم در تمامی شیرسردکن های چهارگوش و استوانه قابل نصب میباشد که داراری چهار لودسل و یک مانیتور میباشد که وزن شیر داخل مخزن را نشان میدهد.

شیر تخلیه

شیر تخلیه برای خروج شیر از دستگاه تعبیه میشود و محل قرارگیری ان بسیار اهمیت دارد و نکته  دیگر  دارای اهمیت در شیر تخلیه این است  به این دلیل اینکه ممکن است با توجه به جوشکاری  در محل اتصال لوله به مخزن باعث ماندن شیر  در محل شود و شستشوی ناکافی باعث فاسد شدن شیر شود،بنا به این دلیل فراسردکاران در تولیدات خود شیر تخلیه را با دو مهره و ماسوره طراحی کرده که به راحتی باز و شستشو میشود تا بهداشت به صورت کامل انجام شود و تحت هیچ شرایطی شیر داخل لوله نماند.

شاسی شیر سرد کن ۵۰۰ لیتری

در نهایت شاسی که مخزن روی ان قرار گرفته و فوم ریزی(فوم پلی یورتان (ایزو وپلی)) و لوله کشی ها انجام میگیرید اما چرا این مطلب را در اخر اشاره کردیم به جهت اینکه بتوانیم تفاوت اصلی که بین شیرسرد کن چهارگوش و استوانه هست را توضیح دهیم،علاوه بر ظاهر دستگاه استوانه و چهارگوش اصلی ترین تفاوت در شاسی این مدل ها میباشد، شیر سردکن استوانه ۵۰۰ لیتری دارای شاسی تمام استیل (۴۰۲) پروفیل در اندازه ۴۰*۴۰ میباشد به همراه شبکه استیل در سه طرف دستگاه در صورتی که در دستگاه شیر سردکن چهارگوش شاسی پروفیل ۴۰*۴۰ اهن بدون شبکه استیل میباشد که البته در صورت سفارش عزیزان قابلیت نصب شیکه و پایه استیل میباشد.

در این مقاله سعی کردیم شیرسردکن ۵۰۰ لیتری استوانه و  چهارگوش  و تجهیزات و روش کارکرد ان را به صورت خلاصه توضیح دهیم جهت اطلاعات بیشتر برای لیست قیمت دستگاه شیرسردکن و مشاوره های فنی رایگان با همکاران ما در ارتباط باشید.

نمایشگاه

مشاوره آنلاین