• دستگاه شیر سردکن
  • دستگاه های صنعت لبنیات
  • نویسنده: محمدرضا وفا
  • زمان مطالعه:
  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۴/۲۴

قیمت و خرید شیر سردکن ۱۰۰۰ لیتری

شیر سردکن ۱۰۰۰ لیتری هم یکی دیگر از ظرفیت هایی است که در میان دستگاه های شیر سردکن هم برای دامداری ها و هم در فروشگاه های لبنیاتی مورد استفاده قرار میگیرد البته طبق تجربیات ما در این سالها این ظرفیت بیشتر برای دامداری ها مورد درخواست میباشد چرا؟ با توجه به وضعیت دامداری ها در کشور در چند سال گذشته اکثر این واحد ها در حدود همین ظرفیت تولید شیر دارند و پر درخواست ترین ظرفیت برای دامداری ها بوده به غیر از دامداری هایی که به سمت مکانیزه پیش رفتند و تولید روزانه خود را بالا برده اند که از دستگاه های با ظرفیت ۲۵۰۰ لیتر و ۳۰۰۰ لیتر و برای ظرفیت های بالاتر از سیستم ایس بانک و پیلت کولر و چیلر استفاده کرده اند.

این شیر سردکن هم،مانند بقیه ظرفیت ها در دو نوع استوانه و چهارگوش تولید میگردد و در هنگام خرید همانطور که قبلا توضیح دادیم باید به عوامل مختلفی دقت داشته باشید برای خواندن نکات مهم هنگام خرید از اینجا بخوانید.

جدول مشخصات شیرسردکن ۱۰۰۰ لیتری فرا سردکاران

جنس بدنه: جنس بدنه داخل و خارج استیل ۳۰۴
ضخامت:ورق داخل کف ۲ میلیمتر بدنه ۱.۵ میلیمتر و خارج ۱.۵ میلیمتر
عایق بندی:فوم تزریقی (پولی یورتان)
شیر تخلیه:با دو مهره ماسوره، دارد
قدرت کمپرسور:۳ اسب بخار(هردو مدل یخچالی و قابل تعمیر در صورت وجود در بازار قابل استفاده هستند)
کندانسور:۴ اسب با یک فن ۵۰ سانتی متری تولید شده با نقشه های خود مجموعه فرا سرد کاران
تابلو برق تکفاز و سه فاز با توجه به نوع کمپرسور.وجنس تابلو استیل و پلی کربنات (هردو استفاده میشوند)
مدل ظاهری:استوانه/چهارگوش
اواپراتورلیزری توسط ربات جوش لیزر
لازم به ذکر است در صورت نیاز امکان سفارشی سازی محصولات برای مصارف خاص در صورت تاییدیه فنی و محاسباتی تیم طراحی و مهندسی مجموعه فراسردکاران امکان پذیر است.

نکات مهم در خرید شیر سردکن ۱۰۰۰ لیتری

همانطور که بارها تاکید کردیم نکته مهمی که در انتخاب و خرید شیر سردکن مهم است بحث پیش بینی اینده و افزایش ظرفیت است که میتواند با توجه به روند اقتصادی در کشور ما برای سرمایه گذاری که انجام میدهید تاثیر گذار باشد.

بعد از انتخاب ظرفیت مدل و توان کمپرسور،مدل و توان کندانسور،تجهیزات برودتی و سایز و ضخامت لوله مسی های استفاده شده در دستگاه های شیرسردکن روی قیمت و کیفیت انها تاثیر گذار میباشد از این جهت انتخاب تولید کننده معتبر برای خرید و سرمایه گذاری صحیح بسیار حایز اهمیت میباشد.

باعث افتخار ما در مجموعه هست که کنار شما در مسیر این سرمایه گذاری باشیم.

جهت استعلام قیمت های روز و اطلاع از شرایط فروش و استفاده از مشاوره رایگان میتوانید با تیم فروش مجموعه فراسردکاران در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایشگاه

مشاوره آنلاین