• دستگاه پخت شیر
  • دستگاه های صنعت لبنیات
  • نویسنده:
  • زمان مطالعه:
  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۲۸۰ دور با پمپ تخلیه و نازل

دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۲۸۰۰ دور با پمپ تخلیه و نازل

از دسرهای خوشمزه‌ای که در جهان طرفداران زیادی دارد و همواره کودکان و نوجوانان را جذب خود می‌کند، بستنی است. امروزه برای تولید مایه بستنی از دستگاه‌هایی به نام پروسس تانک استفاده می‌شود. البته پروسس تانک‌ها تنها مختص پخت بستنی نیستند و می‌توان از آن‌ها در پخت شیر، تولید ماست، سرشیر و کشک نیز استفاده کرد. در این مطلب از سایت فراسردکاران به توضیح در ارتباط با دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی و قیمت و خرید آن می‌پردازیم.

دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی

بهترین دستگاه‌ها برای پخت شیر پروسس تانک‌ها هستند. از دستگاه پخت مایه بستنی برای تولید انواع مختلف بستنی مثل قیفی، سنتی، جلاتو و غیره استفاده می‌شود. عملیات گرمایشی و سرمایشی که روی مایه بستنی انجام می‌شود، در پروسس تانک‌ها یا همان دستگاه‌های پخت شیر برای مایه بستنی به طور غیرمستقیم صورت می‌گیرد.

در واقع این کار با جریان یافتن آب گرم و سرد در کنار مخزن پخت شیر مایه بستنی، باعث تغییر دمای غیرمستقیم آن می‌شود. البته می‌توان با استفاده از دیگ بخار شیر را با کمک بخار آب داغ گرم نمود. ساختار کلی دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی شامل مخزن، همزن، الکتروموتور، شیر تخلیه و اجزای دیگری است که به آن‌ها خواهیم پرداخت.

قیمت دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۲۸۰۰ دور

قیمت دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۲۸۰۰ دور به عوامل متعددی بستگی دارد؛ جنس مخزن دستگاه پخت مایه بستنی از این عوامل است. اگر مخزن از جنس استیل نگیر تهیه شده باشد، احتمال زنگ‌زدگی آن کاهش می‌بابد و در برابر صدمات وارده نیز مقاومت خوبی خواهد داشت.

بخش گرمایشی دستگاه که از پکیج زمینی منشا می‌گیرد، و پکیج سرمایشی که معمولا کولینگ تاور آن را شکل می‌دهد، نیز بسیار با اهمیت هستند. عامل دیگر دور موتور است که در این محصول ۲۸۰۰ دور با ۲ اسب بخار می‌شود. قیمت دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۲۸۰۰ دور با توجه به عدم زنگ زدگی، توانایی تولید فراورده‌های مختلف لبنی و داشتن همزن جهت مخلوط کردن مواد، معمولا مناسب است.

خرید دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۲۸۰۰ دور

امروزه صنایع مختلفی از جمله دامداری‌ها، لبنیاتی‌ها، دامپروری‌ها و کارگاه‌های تولید بستنی و مراکز بستنی‌سازی به خرید دستگاه پخت شیر به وفور می‌پردازند. برای اطلاع از نحوه کار، قیمت و خرید دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۲۸۰۰ دور باید به فروشگاه‌های مناسبی که در شهر شما برای فروش دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی وجود دارند، که از قبل از کیفیت و بهداشت کار آن‌ها اطمینان حاصل کرده‌اید، به صورت حضوری مراجعه فرمایید. این دستگاه دارای پمپ تخلیه و نازل نیز است همچنین می‌توانید به سادگی و بدون نیاز به جستجو و تلاش بیشتر با کارشناسان ما تماس گرفته و خرید خود را از یک فروشگاه معتبر و قانونی انجام دهید.

همان‌طور که قبل‌تر اشاره کردیم، دستگاه‌های پخت شیر برای مایه بستنی برای تولید انواع بستنی، پخت شیر، تولید ماست، کشک و سرشیر قابل استفاده است. این عملکرد باعث محبوبیت و پرفروش بودن این دستگاه شده است و خرید دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی به شما امکان تولید چند محصول با یک ابزار را می‌دهد. این محصول دارای مزایای زیادی نسبت به سایر محصولات پخت شیر است و حتی به عنوان دستگاه پاستوریزاتور هم قابل استفاده در صنعت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایشگاه

مشاوره آنلاین