• دسته بندی نشده
  • نویسنده:
  • زمان مطالعه:
  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

شیر سردکن استوانه

شیر سردکن استوانه

از مهم‌ترین ابزارهای موجود در دامداری‌ها، بستنی‌سازی‌ها و منابع تولید، عرضه و نگهداری شیر و فراورده‌های لبنی دیگر، شیر سردکن‌های صنعتی هستند. امروزه تولید محصولات لبنی افزایش یافته و همراه با آن، فروش تجهیزات لبنیاتی مانند شیر سردکن‌ها نیز روند رو به رشد داشته است. در این مطلب در رابطه با شیر سردکن‌های استوانه‌ای، نحوه کار آن‌ها و خصوصیاتی که دارند و قیمت و روش خرید شیر سردکن استوانه توضیح مختصری خواهیم داد.

شیر سردکن استوانه

همان‌طور که پیشتر اشاره کردیم، شیر سردکن‌ها برای خنک ساختن شیر و جلوگیری از فاسد شدن آن کاربرد پیدا می‌کنند. شیر سردکن‌ها بر اساس موارد متعددی تقسیم‌بندی می‌شوند. شکل مخازن، تعداد مخازن، جنس مخزن، بدنه و پایه و لایه‌بندی عایقی که دور مخازن قرار گرفته است، از انواع این تقسیم‌بندی است.

شیر سردکن‌ها بر اساس شکل ظاهری دو دسته مکعبی یا چهارگوش و دایره ای یا استوانه‌ای را تشکیل می‌دهند. شیر سردکن استوانه از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین شکل شیر سردکن‌ها است که با گنجایش یا لیتراژهای مختلفی مثل ۲۰۰، ۳۰۰، ۵۰۰، ۷۰۰ یا ۱۰۰۰ لیتر به بازار عرضه می‌شود. البته لیتراژهای پایین‌تر و بالاتر از این مقدار نیز در صنعت وجود دارند که به سفارش مشتری تهیه می‌شوند.

قیمت شیر سردکن استوانه

قیمت شیر سردکن‌ها به عوامل متعددی مرتبط می‌شود. جنس، قدرت و نوع کمپرسور، نوع فلز استفاده شده در مخزن، بدنه و پایه‌ها، جنس، تعداد لایه‌ها و روش عایق‌بندی، جنس کندانسور و بسیاری از عوامل دیگر بر قیمت تاثیرگذارند. عامل دیگری که قیمت شیر سردکن استوانه به آن بستگی دارد، هزینه‌ای است که صرف انتخاب نوع و برند موتور، جوشکاری‌های لازم برای شیر سردکن و تست عملکرد صحیح، دقیق و سریع آن می‌شود.

نکته دیگر این است که وجود نمایشگر دیجیتال برای راحتی کار با شیر سردکن استوانه معمولا بهتر است. شما می‌توانید در کنار نمایشگر دیجیتال، از یک ترموستات نیز برای خاموش و روشن کردن دستگاه شیر سردکن استوانه بهره ببرید.

خرید شیر سردکن استوانه

شیر سردکن استوانه از پرفروش‌ترین شیر سردکن‌ها است. این شیر سردکن به دلیل طراحی استوانه‌ای شکل خود، معمولا استفاده بیشتری در دامداری‌ها و کارخانجات لبنی دارد. خرید شیر سردکن استوانه را می‌توان از طریق مراجعه به مراکز خرید شیر سردکن در استان‌های سراسر کشور یا از طریق سایت‌های معتبری که برای خرید شیر سردکن استوانه وجود دارند، به راحتی انجام داد. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید شیر سردکن استوانه با یک فرد باتجربه در ارتباط با انواع شیر سردکن و بهترین انتخاب برای شغل خود، مشورت کنید.

اما اگر می‌خواهید بهترین نتیجه برای شما به دست بیاید، پیشنهاد می‌کنیم با شماره‌های پشتیبانی ما تماس بگیرید تا همراه با مشاوره کارشناسان فراسردکاران، خریدی مطمئن را تجربه کنید.

همان‌طور که گفتیم پرفروش‌ترین شیر سردکن‌ها از نوع استوانه هستند. نحوه عملکرد شیر سردکن‌ها معمولا به دلیل شما دایره ای که دارند، آسان‌تر و سریع‌تر است. چیزی که حتما باید قبل از خرید شیر سردکن استوانه در نظر داشته باشید، زمان سرمایشی دستگاه شیر سردکن و نوع جنس بدنه و پایه‌های آن است که در طول عمر آن بسیار موثر است.

هرچه بیشتر هنگام خرید شیر سردکن استوانه دقت کنید، احتمال هزینه‌های اضافی پس از خرید دستگاه برایتان کاهش پیدا می‌کند و می‌توانید مدت بیشتری بدون صرف هزینه تعمیر یا تعویض از دستگاه شیر سردکن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایشگاه

مشاوره آنلاین