• دسته بندی نشده
  • نویسنده:
  • زمان مطالعه:
  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

شیر سردکن بدنه خالی چهارگوش

شیر سردکن بدنه خالی چهارگوش

مقدمه

شیر سردکن‌ها مخازنی از جنس استیل برای سرد کردن و نگه داشتن شیر و لبنیات مختلفی هستند که در دامداری‌ها و منابع مختلف تولید و عرضه شیر و دیگر محصولات لبنی مثل دوغ و کشک تولید می‌شوند. شیر سردکن بدنه خالی چهارگوش نوعی از شیر سردکن‌ها است که شکل ظاهری مربعی شکل و چهارگوش دارد. در این مطلب به توضیح ویژگی‌های شیر سردکن بدنه خالی چهار گوش، نحوه عملکرد، قیمت و نحوه خرید آن خواهیم پرداخت.

شیر سردکن بدنه خالی چهارگوش چیست

شیر سردکن‌های بدنه خالی چهارگوش می‌توانند شیر را هم بزنند و در زمان کوتاهی خنک کرده و به دمای ۴ درجه سانتیگراد برسانند. این شیر سردکن‌ها معمولا شیر را تا ۷۲ ساعت یا همان سه روز با کیفیت روز اول خود، خنک نگه می‌دارند. اجزای تشکیل دهنده این شیر سردکن‌ها موتور، سیستم سرمایشی، شیر تخلیه، همزن استیل، ترموستات دیجیتال، بدنه و مخزن استیل چهارگوش، نمایشگر دما و عایق‌بندی است.

جنس بدنه دستگاه شیر سردکن باید از استیل ضد زنگ و غیرمغناطیسی که به طور کامل در برابر زنگ‌زدگی مقاومت داشته باشد، تهیه شود. دلیل استفاده از جنس استیل نگیر این است که دستگاه در حین شست و شو آسیب نبیند. جنس استیل نگیر در شیر سردکن به این طریق باعث افزایش طول عمر شیر سردکن خواهد شد.

قیمت شیر سردکن بدنه خالی چهارگوش

قیمت شیر سردکن بدنه خالی چهارگوش به عوامل متعددی وابسته است. یکی از این عوامل حجم گنجایش شیر سردکن است. هرچه حجم گنجایش شیر سردکن بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود. عامل دومی که بر قیمت شیر سردکن بدنه خالی چهارگوش تاثیرگذار است، جنس بدنه و مخزن و نوع نمایشگر و سیستم سرمایشی است.

دمای موتور شیر سردکن‌ها در ساعات اول کار خود، به شدت بالا می‌رود؛ در این زمان سیستم سرمایشی کار خود را انجام می‌دهد. هر چه سیستم سرمایشی بهتر کار کند، موتور سریع‌تر خنک شده و احتمال خراب شدن موتور کاهش و طول عمر موتور افزایش می‌یابد. عامل دیگری که تاثیرگذار بر قیمت شیر سردکن بدنه خالی است، شکل ظاهری آن است؛ قیمت شیر سردکن بدنه خالی چهارگوش با نوع استوانه متفاوت است.

خرید شیر سردکن بدنه خالی چهارگوش

برای خرید شیر سردکن بدنه خالی چهارگوش شاید نیاز باشد از فردی با اطلاعات در این زمینه کمک بگیرید. شیر سردکن‌ها انواع مختلفی چهارگوش یا استوانه‌ای، تک مخزن یا دو مخزن، پلیت، لبنیاتی و .. است؛ پس اطلاع از نوع مناسب شیر سردکن ممکن است به تنهایی کمی دشوار باشد. برای خرید شیر سردکن بدنه خالی چهارگوش می‌توانید به فروشگاه‌ها در استان خودتان مراجعه کنید و حضوری با دستگاه و نحوه کار آن آشنا شوید. البته امکان خرید اینترنتی نیز امکان‌پذیر است که ممکن است به صرفه‌تر و بهتر باشد. در نتیجه بهتر است برای دریافت کامل‌ترین اطلاعات و خریدی آسان و مطمئن با کارشناسان فراسردکاران تماس بگیرید.

همان‌طور که گفتیم خرید شیر سردکن بدنه خالی چهارگوش از طریق اینترنتی نیز ممکن است؛ امروزه نیز به دلیل مشغله کاری عموم مردم و اطلاع از ویژگی دقیق محصولات در سایت‌ها، خرید اینترنتی بیشتر مورد پسند واقع می‌شود. برای خرید این محصول از سایت، می‌توانید با پشتیبانی سایت تماس گرفته تا اطلاعات کامل و دقیق از محصول مورد نظرتان و نحوه خرید آن را کسب کنید و سپس اقدام به خرید شیر سردکن بدنه خالی چهارگوش بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایشگاه

مشاوره آنلاین