• دستگاه شیر سردکن
  • نویسنده:
  • زمان مطالعه:
  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۱۴۰۰ دور با پمپ تخلیه و نازل

دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۱۴۰۰ دور با پمپ تخلیه و نازل

 از مواد خوراکی که با گذر زمان هنوز نیز جذابیت خود را برای مردم، علی‌الخصوص کودکان از دست نخواهد داد، بستنی است. برای تولید مایه بستنی در صنعت از دستگاه‌های پخت شیر برای مایه بستنی که امکان دارد به نام پروسس تانک شنیده باشید، استفاده می‌شود. در این مطلب به توضیح در ارتباط با دستگاه‌های پخت شیر برای مایه بستنی ۱۴۰۰ دور و قیمت و خرید آن‌ها می‌پردازیم.

دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی

دستگاه‌های پخت شیر برای مایه بستنی در تولید انواع بستنی قیفی، جلاتو و سنتی و همچنین تولید کشک، سرشیر و دیگر فراورده‌های لبنی استفاده می‌شود. این دستگاه برای گرم کردن شیر از بخار آب داغ یا خود آب گرم در لوله‌های اطراف مخزن شیر، به شیر حرارت‌دهی می‌شود. حرارت دهی به این روش را گرمایش غیرمستقیم می‌نامند.

پخت غیرمستقیم شیر باعث می‌شود چربی شیر از آن جدا نشود و هدر رفتن شیر اتفاق نیفتد. همچنین در گرمایش مستقیم شاهد اتلاف انرژی بسیار بالایی خواهیم بود که در پروسس تانک‌ها یا همان دستگاه‌های پخت شیر مایه بستنی اتفاق نمی‌افتد. البته این اتلاف انرژی به نوع موتور و تعداد دور آن بر ساعت نیز بستگی خواهد داشت.

قیمت دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۱۴۰۰ دور

قیمت دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۱۴۰۰ دور به عوامل متعددی بستگی دارد. جنس بدنه دستگاه پخت مایه بستنی که شیر برای گرمایش و سرمایش به آن منتقل می‌شود، از این عوامل است. اگر مخزن از جنس استیل با کیفیت مناسب تهیه شود، زنگ‌زدگی در ان کمتر رخ می‌دهد و احتمال آسیب دیدگی آن در اثر ضربه کاهش می یابد.

عامل دیگری که بر قیمت دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۱۴۰۰ دور تاثیر می‌گذارد، دور موتور است. در این محصول، ۱۴۰۰ دور است که ۲ اسب بخار تعریف می‌شود. قیمت  دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۱۴۰۰ دور همچنین به داشتن پمپ تخلیه و نازل نیز بستگی دارد.

خرید دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۱۴۰۰ دور

امروزه  صنایع مختلفی از جمله دامداری‌ها، لبنیاتی‌ها، دامپروری‌ها و کارگاه‌های تولید بستنی و مراکز بستنی سازی به خرید دستگاه پخت شیر به وفور می‌پردازند. دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۱۴۰۰ دور که به معرفی آن پرداختیم، دارای پمپ تخلیه و نازل نیز است.

برای اطلاع از نحوه کار، قیمت و خرید دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۱۴۰۰ دور باید به فروشگاه‌های شهری فروشنده دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی، که از قبل از کیفیت و بهداشت کار آن‌ها اطمینان حاصل کرده‌اید، حضوری مراجعه کنید. البته پیشنهاد ما به شما این است که بدون نیاز به جستجو بیشتر برای خرید دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی فروشگاهی معتبر مانند ما را در نظر داشته باشید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

طبق آنچه قبل از این اشاره کردیم، دستگاه‌های پخت شیر برای مایه بستنی برای تولید انواع بستنی، پخت شیر، تولید ماست، کشک و سرشیر قابل استفاده‌اند. عملکرد چندمنظوره این محصول و البته داشتن پمپ تخلیه و نازل در آن باعث محبوبیت و پرفروش بودن این دستگاه شده است. این محصول دارای مزایای زیادی نسبت به سایر محصولات پخت شیر مثل دستگاه‌های پخت شیر خام است. از کارکردهای آن می‌توان به این اشاره کرد که حتی به عنوان دستگاه پاستوریزاتور هم قابل استفاده در صنعت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایشگاه

مشاوره آنلاین