• دستگاه شیر سردکن
  • نویسنده:
  • زمان مطالعه:
  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

دستگاه آیس بانک با پلیت کولر

دستگاه آیس بانک

آیس بانک یا بانک یخ صنعتی یک سیستم ذخیره انرژی است. آیس بانک‌ها با کمک سیستم برودتی یا همان سردکننده، یخ تولید می‌کنند و سپس در زمان‌های اوج انرژی به خنک‌سازی محیط می‌پردازند. این محصول همچنین باعث می‌شود که سیستم سرمایشی نیز کار خود را بهتر از قبل و با اتلاف انرژی کمتر به انجام برساند. حال می‌خواهیم در رابطه با آیس بانک با پلیت کولر، قیمت و نحوه خرید آن‌ها توضیح مختصری اما کافی و مفید ارائه دهیم تا راهنمای شما برای خریدی مفید و کارا باشد.

دستگاه آیس بانک با پلیت کولر

دستگاه آیس بانک در واقع یک مخزن است که درون آن پر از آب است. اطراف این مخزن را لایه‌های عایق‌بندی پوشانده‌اند. در ساعات قبل از اوج انرژی آیس بانک به تولید یخ می‌پردازد و در طول روز این یخ باعث سرمایش دستگاه می‌شود. در حقیقت این کار باعث می‌شود که انرژی کمتری در فرایند سرمایشی دستگاه‌ها اتلاف شود. این کار از نظر اقتصادی نیز در صنایع به صرفه است؛ زیرا هزینه برق و انرژی را کاهش می‌دهد. این محصول می‌تواند همراه با پلیت کولر یا مبدل حرارتی یا بدون پلیت کولر به بازار عرضه شود که صفحه‌ای نازک و موج دار است که در روند سرمایش دستگاه کمک می‌کند.

قیمت دستگاه آیس بانک با پلیت کولر

دستگاهی که در رابطه با آن صحبت کردیم، از اجزای مختلفی تشکیل شده است. این اجزا شامل کمپرسور، کندانسور، کویل یخ یا اوپراتور لوله‌ای و منبع آب است. همه این موارد می‌توانند بر قیمت دستگاه آیس بانک با پلیت کولر تاثیرگذار باشند. همچنین ایس بانک سه نوع پیش ساخته، بانک کویل و بانک سیلو (ماژولار) دارد. به طور قطع قیمت انواع مختلف این ایس بانک‌ها با یکدیگر متفاوت است. برای اطلاع از قیمت دستگاه آیس بانک با پلیت کولر به طور دقیق می‌توانید با پشتیبانان فروش محصولات در سایت تماس حاصل فرمایید.

خرید دستگاه آیس بانک با پلیت کولر

صنایع زیادی وجود دارند که برای افزایش حداکثری قدرت سرمایش دستگاه‌های خود، محدود کردن پیک مصرف برق و یا استفاده از تعرفه‌های شبانه پایین برق تمایل به خرید دستگاه آیس بانک با پلیت کولر دارند. برای خرید این محصول می‌توان به فروشگاه‌هایی که این محصول را طراحی و تولید می‌کنند، یا به فروشندگان این محصولات به صورت حضوری مراجعه کرد.

راه دیگر برای خرید دستگاه آیس بانک با پلیت کولر، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی است. در خرید از این فروشگاه‌های اینترنتی باید به معتبر بودن سایت و مورد تایید بودن عملکرد آن‌ها دقت فرمایید؛ چرا که امروزه افراد زیادی به سوءاستفاده و کلاهبرداری از طریق فروشگاه‌های اینترنتی می‌پردازند.

همان‌طور که پیش‌تر عنوان کردیم، آیس بانک‌ها اتلاف انرژی را کاهش می‌دهند، به عملکرد کندانسور کمک می‌کنند، نیاز به نگهداری از دستگاه را کمتر می‌کنند و به طور کلی با وجود آیس بانک‌ها امکان اطمینان به دستگاه بیشتر می‌شود. شما می‌توانید برای اطلاع از عملکرد و نحوه تولید و کار و یا خرید دستگاه آیس بانک  با پلیت کولر با شماره پشتیبانی که در سایت موجود است، تماس حاصل فرمایید و پاسخ پرسش خود در زمینه این محصول را به راحتی دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایشگاه

مشاوره آنلاین