• دستگاه های صنعت لبنیات
  • نویسنده:
  • زمان مطالعه:
  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

دستگاه مایه بستنی ۱۴۰۰ دور کندانسور هوایی

دستگاه مایه بستنی ۱۴۰۰ دور کندانسور هوایی

بستنی‌ها دسرهای مورد علاقه کودکانند که انواع مختلفی از قبیل جلاتو، قیفی و غیره را شامل می‌شوند. بستنی‌ها طرفداران قدیمی خود را در بین بزرگسالان نیز دارند. ساخت مایه بستنی عملی است که توسط دستگاه مایه بستنی انجام می‌شود. آنچه کیفیت و بهداشت بستنی تولیدی را تعیین می‌کند، همین نحوه دستگاه مایه بستنی و نحوه تولید و طراحی آن است.

دستگاه مایه بستنی انواع مختلفی دارد که حجم گنجایش دستگاه، دور موتور و توان اسب بخار آن، نوع کندانسور و حتی شرکت‌های تولیدکننده آن در این دسته‌بندی تاثیرگذارند. ما در این مقاله سعی داریم تا توضیح مختصری در ارتباط با دستگاه مایه بستنی و نحوه عملکرد، قیمت و نحوه خرید آن بدهیم.

 دستگاه مایه بستنی ۱۴۰۰ دور کندانسور هوایی

دستگاه مایه بستنی ۱۴۰۰ دور کندانسور هوایی محصولی است که در این مقاله به توضیح در ارتباط با آن خواهیم پرداخت. کندانسور هوایی ابزاری است که به کمک بخار آب به خنک کردن مایه بستنی می‌پردازد. کندانسورهای هوایی بر اساس نوع کویل به دو دسته کلی کندانسور هوایی با کویل فین و تیوب و دسته با کویل میکرو کانال تقسیم‌بندی می‌شوند که دسته دوم این کندانسورها تبادل گرمایی بهتر و سریع‌تری را ارائه می‌کند. دستگاه مایه بستنی ۱۴۰۰ دور کندانسور هوایی دارای موتور قوی است و معمولا در مقایسه با سایر بستنی‌سازها بهتر عمل می‌کند. به همین علت بیشتر در کارخانجات بستنی‌سازی کاربرد زیادی دارد.

خرید دستگاه مایه بستنی ۱۴۰۰ دور کندانسور هوایی

دستگاه مایه بستنی ۱۴۰۰ دور کندانسور هوایی می‌تواند با نصب به پکیج زمینی و کولینگ تاور فراورده‌های دیگری علاوه بر مایه بستنی تولید کند که پخت شیر خام از این فراورده‌ها است. این باعث شده است که کارخانجات زیادی تمایل به خرید دستگاه مایه بستنی ۱۴۰۰ دور کندانسور آبی پیدا کنند. خرید این محصول را می‌شود از طریق فروشگاه‌های معتبری که وجود دارند انجام داد و علاوه بر این با توجه به افزایش مشغله‌های شغلی و کمبود وقت در عصر حاضر، خرید اینترنتی دستگاه مایه بستنی ۱۴۰۰ دور کندانسور آبی راهی آسان‌تر و مطمئن‌تر است که می‌شود به راحتی در منزل یا محل کار انجام شود.

قیمت دستگاه مایه بستنی ۱۴۰۰ دور کندانسور هوایی

قیمت کندانسور هوایی مسٸله‌ای است که در ذهن هر خریداری نقش می‌بندد. قیمت یک دستگاه مایه بستنی از یک شرکت تا شرکت دیگر، توان موتوری به دیگری و نوع کندانسور به کندانسور دیگر متفاوت است و قابل شرح در یک مقاله نیست. البته برای اطلاع از قیمت دستگاه مایه بستنی ۱۴۰۰ دور کندانسور هوایی می‌توانید با پشتیبانی سایت‌های معتبر و دارای تاییدیه بهداشت تماس حاصل فرمایید یا به فروشگاه‌های معتبر در شهر یا استان خود مراجعه کنید و در رابطه با قیمت محصول مورد نیاز خود سوال کنید. اما بهترین، آسان‌ترین راه تماس با پشتیبان فروش سایت فراسردکاران است که نتیجه‌ای مطلوب را برای شما ایجاد می‌کند.

دستگاه‌های مایه بستنی مختلفی که هر ساله به بازار عرضه می‌شوند، هر کدام مزایا و معایبی دارند که یکی را نسبت به دستگاه‌های دیگر متمایز می‌کند. عواملی که بر قیمت دستگاه مایه بستنی تاثیرگذار است، جنس و کیفیت اجزای آن مثل دور موتور، نوع کندانسور، جنس بدنه و مخزن مایه بستنی و داشتن تاییدیه بهداشت است که بر میزان فروش آن در سطح کارکانجات بستنی‌سازی تاثیر می‌گذارد. شما می‌توانید با تماس با پشتیبانی سایت، در ارتباط با خرید دستگاه مایه بستنی ۱۴۰۰ دور کندانسور هوایی سوال بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایشگاه

مشاوره آنلاین