• دستگاه پخت شیر
  • دستگاه های صنعت لبنیات
  • نویسنده:
  • زمان مطالعه:
  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۲۸۰ دور بدون پمپ تخلیه و نازل

دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۲۸۰۰ دور بدون پمپ تخلیه و نازل

یک از دسرهای خوشمزه‌ای که تا به امروز کودکان و نوجوانان زیادی را عاشق و شیفته خود کرده، بستنی است. ابزاری که در حال حاضر برای پخت شیر و تولید مایه بستنی کاربرد دارد، پروسس تانک‌ها است. دستگاه‌های پخت شیر برای مایه بستنی، تنها مختص پخت شیر بستنی نیستند و می‌توان از آن‌ها در پخت شیر، تولید ماست، سرشیر و کشک نیز استفاده کرد. در مطلب پیش رو به توضیح در ارتباط با دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۲۸۰۰ دور بدون پمپ تخلیه و نازل، قیمت و نحوه خرید آن می‌پردازیم.

دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی

پروسس تانک‌ها از بهترین دستگاه‌ها برای پخت شیر هستند. از دستگاه‌های پخت مایه بستنی برای تولید انواع مختلف بستنی مثل قیفی، سنتی، جلاتو و فراورده‌های لبنی دیگر استفاده می‌شود. پروسس تانک‌ها یا همان دستگاه‌های پخت شیر برای مایه بستنی به طور غیرمستقیم عملیات گرمایشی یا سرمایشی خود را به روی شیر انجام می‌دهد.

جریان یافتن آب گرم و سرد در کنار مخزن پخت شیر مایه بستنی انجام می‌شود که باعث تغییر دمای غیرمستقیم آن می‌شود که می‌تواند در بعضی دستگاه‌ها با استفاده از دیگ بخار شیر را با کمک بخار آب داغ انجام شود. اجزای تشکیل دهنده دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی شامل مخزن، همزن، الکتروموتور، شیر تخلیه و غیره است.

قیمت دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۲۸۰۰ دور

قیمت دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۲۸۰۰ دور به عوامل متعددی بستگی دارد؛ جنس مخزن دستگاه پخت مایه بستنی از این عوامل است. مخزن از جنس استیل نگیر، احتمال زنگ‌زدگی آن را کاهش می‌دهد و در برابر صدمات وارده نیز مقاومت خوبی ایجاد می‌کند. مورد دیگر اجزای تشکیل دهنده آن است؛ قیمت دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۲۸۰۰ دور با پمپ تخلیه و نازل با قیمت آن بدون پمپ تخلیه و نازل متفاوت است.

عامل دیگر دور موتور است؛ موتور این محصول با ۲۸۰۰ دور و ۲ اسب بخار کار خود را انجام می‌دهد. قیمت دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی با توجه به رعایت بهداشت حین ساخت و طراحی محصول، توانایی تولید فراورده‌های مختلف لبنی و داشتن همزن برای مخلوط کردن مواد، معمولا مناسب است.

خرید دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۲۸۰۰ دور

در حال حاضر صنایع مختلفی از جمله دامداری‌ها، لبنیاتی‌ها، دامپروری‌ها و کارگاه‌های تولید بستنی و مراکز بستنی‌سازی برای خرید دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۲۸۰۰ دور به مراکز فروش آن مراجعه می‌کنند. محصولی که در حال معرفی آن هستیم، فاقد پمپ تخلیه و نازل است که از جنس استیل تهیه شده است. برای اطلاع از نحوه کار، قیمت و خرید دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۲۸۰۰ دور باید به فروشگاه‌های مناسبی که در شهر شما برای فروش دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی وجود دارند که از قبل از کیفیت و بهداشت کار آن‌ها اطمینان حاصل کرده‌اید، حضورا مراجعه فرمایید.

همان‌طور که بالای متن اشاره کردیم، شما می‌توانید با جست و جو در سایت‌های فروش و خرید دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۲۸۰۰ دور، فروشگاهی معتبر و قانونی برای خرید این محصول پیدا کنید. این دستگاه از پرفروش‌ترین محصولات در صنعت است و خرید دستگاه پخت شیر برای مایه بستنی ۲۸۰۰ به شما امکان تولید چند محصول با یک ابزار را می‌دهد. این محصول دارای مزایای زیادی نسبت به سایر محصولات پخت شیر است و به عنوان دستگاه پاستوریزاتور نیز در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایشگاه

مشاوره آنلاین