• دستگاه مایه بستنی
  • دستگاه های صنعت لبنیات
  • نویسنده:
  • زمان مطالعه:
  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

دستگاه مایه بستنی ۱۴۰۰ دور کندانسور آبی

دستگاه مایه بستنی ۱۴۰۰ دور کندانسور آبی

بستنی از دسرهای مورد علاقه کودکان است که البته عاشقان خود را در بین بزرگسالان نیز دارد. ساخت مایه بستنی عملی حساس و دقیق است که کیفیت و بهداشت بستنی تولیدی به دستگاه مایه بستنی ما بستگی خواهد داشت. دستگاه مایه بستنی انواع مختلفی دارد که بستگی به سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی، مخزن و موتور و عوامل متعدد دیگری دارد. ما در این مطلب سعی داریم تا به توضیح مختصری در ارتباط با دستگاه مایه بستنی و نحوه عملکرد، قیمت و نحوه خرید آن بپردازیم.

دستگاه مایه بستنی ۱۴۰۰ دور کندانسور آبی

دستگاه مایه بستنی ۱۴۰۰ دور کندانسور آبی محصولی است که در این مطلب به توضیح در ارتباط با آن می‌پردازیم. کندانسور ابزاری است که به کمک مایعات به خنک کردن مایه بستنی می‌پردازد. کندانسورهای آبی سه نوع اصلی دو لوله‌ای، صفحه‌ای و پوسته و لوله را تشکیل می‌دهند.

کندانسور پوسته و لوله به علت قیمت مناسب و کیفیت خوبی که دارد، محبوبیت بیشتری دارد و در صنایعی مثل دستگاههای مایه بستنی‌سازی بیشتر استفاده می‌شود. دستگاه مایه بستنی ۱۴۰۰ دور کندانسور آبی دارای موتور قوی در مقایسه با سایر بستنی‌سازها است و به همین علت بیشتر در کارخانجات بستنی‌سازی کاربرد دارد.

خرید دستگاه مایه بستنی ۱۴۰۰ دور کندانسور آبی

دستگاه مایه بستنی ۱۴۰۰ دور کندانسور آبی به علت قابلیت نصب به پکیج زمینی و کولینگ تاور برای تولید فراورده‌های دیگر لبنی مثلا برای پخت شیر نیز استفاده می‌شوند و این باعث می‌شود که افراد زیادی تمایل به خرید دستگاه مایه بستنی ۱۴۰۰ دور کندانسور آبی پیدا کنند.

خرید این محصول را میتوان از طریق فروشگاه‌های معتبری که وجود دارند انجام داد. علاوه بر این با توجه به افزایش مشغله‌های کاری در دنیای مدرن، خرید اینترنتی دستگاه مایه بستنی ۱۴۰۰ دور کندانسور آبی راهی آسان‌تر و مطمئن‌تر است که می‌توانید به راحتی در منزل خود یا محل کار خود انجام دهید.

قیمت و هزینه دستگاه مایه بستنی ۱۴۰۰ دور کندانسور هوایی

قیمت کندانسور آبی چیزی است که در ذهن هر خریداری سوال می‌شود. با اینکه دستگاه‌های مایه بستنی با موتور یکسان، معمولا رنج قیمت یکسانی دارند، اما باز هم تفاوت در قیمت آن‌ها منطقی است. برای مثال قیمت دستگاه مایه بستنی ۱۴۰۰ دور کندانسور آبی با قیمت همین دستگاه با ۲۸۰ دور یا با کندانسور هوایی کاملا متفاوت خواهد بود.

برای اطلاع دقیق از این قیمت‌ها، می‌توانید با پشتیبانی سایت‌های معتبر و دارای تاییدیه بهداشت تماس حاصل فرمایید یا به فروشگاه های معتبر در شهر یا استان خود مراجعه کنید و در رابطه با قیمت محصول مورد نیاز خود اطلاعات کسب کنید.

سالانه دستگاه‌های مایه بستنی مختلفی به بازار عرضه می‌شوند که هر دستگاه مزایا و معایبی نسبت به دستگاه دیگر دارد. عواملی که بر قیمت دستگاه مایه بستنی تاثیرگذار است، جنس و کیفیت اجزای آن مثل دور موتور، نوع کندانسور، جنس بدنه و مخزن مایه بستنی و داشتن تاییدیه بهداشت است که بر میزان فروش آن در سطح کارکانجات بستنی‌سازی تاثیر می‌گذارد. برای مشاوره در ارتباط با قسمت و نحوه خرید دستگاه مایه بستنی ۱۴۰۰ دور کندانسور هوایی می‌توانید با پشتیبانان سایت تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایشگاه

مشاوره آنلاین