• دستگاه شیر سردکن
  • نویسنده:
  • زمان مطالعه:
  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

دستگاه آیس بانک بدون پلیت کولر

دستگاه آیس بانک

آیس بانک یک سیستم ذخیره انرژی است که در ایران بانک یخ صنعتی نیز نامیده می‌شود. آیس بانک‌ها با کمک سیستم برودتی یا سیستم سرمایشی که دارند، یخ تولید کرده و سپس این یخ را در زمان‌های اوج مصرف انرژی، به سیستم ارائه می‌دهند تا به خنک‌سازی محیط کمک کند. این محصول همچنین باعث می‌شود که سیستم برودتی در کار خود بهتر از قبل و با اتلاف انرژی کمتر عمل کند. می‌خواهیم در رابطه با آیس بانک بدون پلیت کولر، قیمت و نحوه خرید آن توضیح مختصری دهیم.

دستگاه آیس بانک بدون پلیت کولر

دستگاه آیس بانک یک مخزن تو خالی است که برای شروع کار، درون آن پر از آب می‌شود و اطراف مخزن آیس بانک را لایه‌های عایق‌بندی می‌پوشانند. در ساعات قبل از اوج مصرف انرژی، آیس بانک به تولید یخ می‌پردازد و در طول روز این یخ را  به سیستم ارائه می‌دهد تا عمل سرمایش صورت بگیرد.

در حقیقت این کار باعث می‌شود که انرژی کمتری در فرایند سرمایشی دستگاه‌ها اتلاف شود. این کار از نظر اقتصادی نیز در کارخانجات مقرون به صرفه است؛ چرا که هزینه‌های برق و انرژی به این طریق کاهش می‌یابد. این محصول ممکن است همراه با پلیت کولر یا بدون پلیت کولر به بازار عرضه شود. پلیت کولر یا مبدل حرارتی صفحه‌ای نازک و موج‌دار است که برای روند سرمایش دستگاه کمک‌کننده است و مانند آنزیم عمل می‌کند.

قیمت دستگاه آیس بانک بدون پلیت کولر

آیس بانک‌ها از اجزای مختلفی تشکیل شده‌اند. این اجزا شامل

  • کمپرسور
  • کندانسور
  • کویل یخ یا اوپراتور لوله‌ای
  • منبع آب

است که همه این موارد می‌توانند بر قیمت دستگاه آیس بانک  بدون پلیت کولر تاثیرگذار باشند. علاوه بر این آیس بانک‌ها سه نوع پیش‌ساخته، بانک کویل و بانک سیلو (ماژولار) دارند که منطقا قیمت آیس بانک‌ها از نوع آیس بانکی که تمایل به خرید آن داریم نیز منشا می‌گیرد. برای اطلاع از قیمت دستگاه آیس بانک بدون پلیت کولر به طور دقیق و کمک در انتخاب آیس بانک مناسب برای پروسه مورد نظر شما می‌توانید با پشتیبانان فروش محصولات در سایت تماس بگیرید.

خرید دستگاه آیس بانک بدون پلیت کولر

از مزایای آیس بانک‌ها می‌توان به افزایش حداکثری قدرت سرمایش دستگاه‌های خود، محدود کردن پیک مصرف برق و یا استفاده از تعرفه‌های شبانه پایین برق اشاره کرد که باعث تمایل بیشتر کارخانجات و صنایع مختلف به خرید دستگاه آیس بانک بدون پلیت کولر شده است.

برای خرید این محصول می‌توانید به فروشگاه‌های سطح شهر که این محصول را طراحی و تولید می‌کنند یا به فروشندگان این محصولات به صورت حضوری مراجعه کنید یا از طریق فروشگاه‌های اینترنتی اقدام به خرید دستگاه آیس بانک بدون کولر بفرمایید. دقت کنید که در هنگام خرید از این فروشگاه‌های اینترنتی باید به معتبر بودن سایت و مورد تایید بودن عملکرد آن‌ها توجه کنید.

همان‌طور که پیش‌تر عنوان کردیم، آیس بانک‌ها مزایای زیادی دارند که شامل کاهش اتلاف انرژی، کمک به عملکرد کندانسور، کاهش نیاز به نگهداری از دستگاه و اطمینان بیشتر به آن اشاره کرد که آن را در صنعت بسیار محبوب کرده است.

شما می‌توانید برای اطلاع از عملکرد و نحوه تولید و کار و یا خرید دستگاه آیس بانک بدون پلیت کولر با شماره پشتیبانی که در سایت موجود است، تماس حال فرمایید و پاسخ پرسش‌های خود در زمینه این محصول را به راحتی دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایشگاه

مشاوره آنلاین