• دستگاه مایه بستنی
  • دستگاه های صنعت لبنیات
  • نویسنده:
  • زمان مطالعه:
  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

دستگاه مایه بستنی ۲۸۰ دور کندانسور آبی

دستگاه مایه بستنی ۲۸۰ دور کندانسور آبی

همیشه هرچه به فصول گرم سال نزدیک می‌شویم، تمایل مردم علی‌الخصوص کودکان به خرید بستنی افزایش می‌یابد. در فصل‌های تابستان و بهار کارخانجات تولیدکننده بستنی و مراکز بستنی‌سازی، تلاش بسیار بیشتری برای استفاده از به‌روزترین و با کیفیت‌ترین دستگاه‌ها مخصوصا دستگاه مایه بستنی می‌کنند تا بستنی بهتر و باکیفیت‌تری به مشتریان خود ارائه دهند. این بستنی‌سازها انواع مختلفی دارند و با دور موتورهای متفاوت و با همزن و بدون همزن به فروش می‌رسند که در ادامه بیشتر در رابطه با آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

دستگاه مایه بستنی ۲۸۰ دور کندانسور آبی

دستگاه مایه بستنی ۲۸۰ دور کندانسور آبی محصولی است که در این مقاله به توضیح در ارتباط با آن خواهیم پرداخت. کندانسور ابزاری است که در تمامی تجهیزات سرمایشی استفاده می‌شود؛ این ابزار گاز با دمای بالایی را می‌گیرد و آن را به مایعی با دمای پایین‌تر تبدیل می‌کند.

در کندانسورهای آبی به جای گاز از آب برای خنک کردن استفاده می‌شود که به یک برج خنک کننده متصل است. این برج همان کولینگ تاور است که آب را سرد کرده و مجددا به درون کندانسور به جریان می‌اندازد.  کندانسورهای آبی به سرمایش مایه بستنی به طور غیرمستقیم می‌پردازند و آن را از انواع دستگاه مایه بستنی برتری می‌دهد.

خرید دستگاه مایه بستنی ۲۸۰ دور کندانسور آبی

قبل از خرید دستگاه مایه بستنی ۲۸۰ دور کندانسور آبی بهتر است در ارتباط با دور موتور و سرعت آن و نوع کندانسور آن با یک فرد با تجربه مشورت کنید. ممکن است شما به موتور قوی‌تر یا حتی ضعیف‌تری برای محل کار خود نیاز داشته باشید؛ به همین علت ما به شما تماس با پشتیبانی سایت خود را که به فروش و خرید دستگاه مایه بستنی ۲۸۰ دور کندانسور آبی می‌پردازیم، را پیشنهاد می‌دهیم. شما همچنین می‌توانید به مراکز فروش دستگاه مایه بستنی در شهر خود مراجعه کنید و حضوری با انواع و نحوه کارکرد آن‌ها آشنا بشوید. اما این امر دلیلی بر خرید محصولی با کیفیت و قیمت مناسب نخواهد بود.

قیمت دستگاه مایه بستنی ۲۸۰ دور کندانسور آبی

قیمت دستگاه مایه بستنی ۲۸۰ دور کندانسور آبی به کیفیت موتور آن ربط دارد. موتور این دستگاه‌ها باید قدرتمند و دارای گیربکس قوی باشد تا کمترین میزان صدا و لرزش را ایجاد کند. تعداد دور دستگاه مایه بستنی عاملی است که این لرزش و صدا را کنترل می‌کند.

قیمت این دستگاه بر اساس حجم و کیفیت مواد به کار رفته در آن نیز تعیین می‌شود و به موارد مختلفی بستگی دارد. هرچه موتور و سایز اجزا از جنس و برند بهتری تهیه شده باشد، طول عمر دستگاه نیز بیشتر خواهد بود و عملکرد آن بهتر و اتلاف انرژی آن کمتر خواهد بود که خود باعث کاهش هزینه‌ها در کارخانجات می‌شود.

امروزه دستگاه‌های مایه بستنی دارای انواع مختلفی است که هر کدام در یک مصرف صنعتی کاربرد دارند. دور موتور، نوع کندانسور، جنس بدنه و مخزن مایه بستنی و داشتن تاییدیه بهداشت همگی از عواملی است که می‌تواند یک دستگاه مایه بستنی را بر دیگری برای کار مشخص برتری بدهد. برای مشاوره در ارتباط با خرید دستگاه مایه بستنی ۲۸۰ دور کندانسور آبی می‌توانید با مشاورین سایت ما تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایشگاه

مشاوره آنلاین