• دسته بندی نشده
  • نویسنده:
  • زمان مطالعه:
  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

شیرسردکن چهارگوش پایه آهنی

شیرسردکن چهارگوش پایه آهنی

شیرسردکن‌ها در دامداری‌ها یا محل عرضه و نگهداری محصولات لبنی برای خنک نگه داشتن شیر و سایر فراورده‌های لبنی استفاده می شوند. از شیرسردکن‌ها به عنوان دوغ سردکن نیز استفاده می‌شود. امروزه این محصول در بستنی‌سازی و دامداری‌ها به طور گسترده استفاده می‌شود.

شیرسردکن چهارگوش پایه آهنی از انواع شیرسردکن‌هایی که مخزن چهارگوش دارند، است. در این مقاله به توضیح نوع این شیرسردکن‌ها، نحوه عملکرد، قیمت و روش خرید این محصول خواهیم پرداخت.

شیرسردکن چهارگوش پایه آهنی چیست

شیرسردکن‌های چهارگوش انواعی از شیرسردکن‌ها هستند که مخزن آنها به شکل چهارگوش طراحی شده است. به این شیرسردکنهای چهارگوش، مکعبی نیز گفته می‌شود. نوع برق مصرفی این محصول برق تک فاز ۲۲۰ ولت است و نوع موتور آن می‌تواند انواع متفاوتی داشته باشد. تعداد این مخزن‌های چهارگوش می‌تواند یک یا دو عدد بسته به سفارش مشتری باشد.

جنس مخزن‌ها از استیل استنلس ۳۰۴ غیرمغناطیسی است و جنس پایه‌ها از آهن است. دور مخزن استیلی با لوله‌های سرمایشی پوشیده شده است و بعد لایه عایق است که روی این لوله‌ها قرار می‌گیرد. بدنه مخزن شیرسردکن‌ها دارای عایق پشم سنگ است که معمولا به صورت دو لایه است.

قیمت شیرسردکن چهارگوش پایه آهنی

قیمت شیرسردکن کاملا به نوع آن بستگی دارد. جنس استیل مورد استفاده، نوع، شکل مخزن ( استوانه یا مکعبی) و تعداد آن ( تک مخزن یا دو مخزنی)، نوع و جنس پایه (آهنی یا استیل) همگی بر قیمت شیرسردکن چهارگوش پایه آهنی تاثیرگذار است. عامل تاثیرگذار دیگر لیتراژ شیرسردکن چهارگوش پایه آهنی است؛ هر چه لیتراژ شیرسردکن بیشتر باشد، قیمت آن به مراتب بیشتر خواهد شد.

برای اطلاع از قیمت شیرسردکن چهارگوش پایه آهنی می‌توانید به مراکز خرید شیرسردکن مراجعه کنید یا در فروشگاه‌های معتبر اینترنتی این نوع از شیرسردکن را پیدا کرده یا با پشتیبانان تلفنی سایت‌ها تماس برقرار کنید.

خرید شیرسردکن چهارگوش پایه آهنی

امروزه با پیشرفت‌هایی که در فضای مجازی شاهد آن هستیم و افزایش دغدغه‌های کاری، عموم مردم تمایل به خرید اینترنتی محصولات مورد نیازشان پیدا کرده‌اند. خوشبختانه در ارتباط با خرید شیرسردکن چهارگوش پایه آهنی نیز سایت‌های فروشنده معتبری وجود دارند که می‌توان برای خرید شیرسردکن چهارگوش پایه آهنی به آن‌ها مراجعه نمود. البته با توجه به افزایش سایت‌هایی که به سواستفاده می‌پردازند، نیاز است تا ابتدا از معتبر بودن سایت مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید و بعد از آن اقدام به خرید از سایت مورد نظر بکنید. راه حل دیگری که وجود دارد مراجعه به فروشگاه‌های شهری معتبری است که به فروش و خرید شیرسردکن چهارگوش پایه آهنی می‌پردازند.

اما بهترین روش برای خریدی آسان و مطمئن استفاده از سایت فراسردکاران بوده که می‌تواند بهترین نتیجه را برای شما فراهم آورد.

همان‌طور که اشاره کردیم، چیزی که در خرید شیرسردکن چهارگوش پایه آهنی اهمیت دارد، اطلاع کامل و دقیق از نوع سیستم سرمایشی، نوع موتور، گنجایش یا همان لیتراژ آن، نوع و تعداد مخزن و جنس بدنه و پایه‌های آن است.

برای مثال موتور یک شیرسردکن چهارگوش پایه آهنی می‌تواند دانفوس، کالترون یا تکامسه باشد که معمولا طبق نظر مشتری باید انتخاب و تهیه بشود. جنس شیر خروجی دستگاه، برند فن خنک کننده آن و نوع جوشکاری بدنه همه از خصوصیاتی است که قبل از خرید بابد مورد نظر شما قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایشگاه

مشاوره آنلاین