پخت شیر ۳۰۰ لیتری

پخت شیر ۳۰۰ لیتری پر مصرف ترین و پر درخواست ترین ظرفیت بین دستگاه های پخت شیر میباشد،یکی از مزایایی که در دستگاه پاتیل پخت شیر مکانیزه ۳۰۰ لیتری و پخت شیر ۵۰۰ لیتری و پخت شیر ۷۰۰  لیتر هست اینکه با تغییر در مدل طراحی درب و سیستم الکتروموتور و همزن امکان بهره وری و عملا انجام بیشتر از یک کار مثل کره گیری و یا مخلوط کردن مواد مایه بستنی هم امکان پذیر می شود.

پاتیل پخت شیر 300 لیتری

مشخصات پخت شیر ۳۰۰ لیتری

جنس بدنهجنس بدنه داخل و خارج استیل ۳۰۴
ضخامتورق داخل کف۲.۵ میلیمتر بدنه ۲.۵ میلیمتر و خارج ۱.۱۵ میلیمتر
عایق بندیفوم تزریقی (پولی یورتان)
شیر تخلیهبا دو مهره ماسوره، دارد
گیربکس همزنتیپ ۴۰ حلزونی
تابلو برقتکفاز و جنس تابلو برق استیل
مدل ظاهریاستوانه
مدل اواپراتورلیزری توسط ربات جوش لیزر

لازم به ذکر است در صورت نیاز، امکان سفارشی سازی محصولات برای مصارف خاص در صورت تاییدیه فنی و محاسباتی تیم طراحی و مهندسی مجموعه فراسردکاران امکان پذیر است.

قیمت و خرید پخت شیر ۳۰۰ لیتری

نکته مهمی که در انتخاب ظرفیت پاتیل پخت شیر مکانیزه مهم است بحث پیش بینی اینده و افزایش ظرفیت است که میتواند با توجه به روند اقتصادی در کشور ما برای سرمایه گذاری که انجام میدهید تاثیر گذار باشد.

جهت استعلام قیمت های روز و اطلاع از شرایط فروش میتوانید با تیم فروش مجموعه فراسردکاران در ارتباط باشید .

پاتیل پخت شیر 300 لیتری

پاتیل پخت شیر مکانیزه این قابلیت را دارا میباشد با توجه به محدودیت فضا در فروشگاه های لبنیاتی  و بستنی برای پایین اوردن هزینه های جانبی با ایجاد تغییرات در مدل گیربکس و الکتروموتور عملا از این دستگاه به عنوان کره گیر در لبنیاتی ها و مخلوط کننده مواد مایه بستنی در بستنی فروشی ها هم میتوان استفاده کرد عکس مقابل دقیقا نشان دهنده این مورد است که با حذف گیربکس و قرار دادن اینورتر توانایی کنترل دور الکتروموتور از یک تا هزار و چهارصد دور جهت کره گیری و یا تولید مایه بستنی دارد.

نمایشگاه

مشاوره آنلاین